Assassin's Creed & colon; Odyssey Ancient Stele Locations

Anonim
Assassin's Creed & colon; Odyssey Ancient Stele Locations - Spellen

Inhoud

In de enorme wereld van Assassin's Creed: Odyssey, er zijn genoeg dingen die je kunt verzamelen om de prachtige vlaktes van het oude Griekenland af te struinen.

Een van de verzamelobjecten die je kunt kopen komt uit het vorige spel waarin je oude graftomben bezoekt om gouden tabletten te ontdekken. In deze game worden ze de term genoemd handvat en wanneer je er een verzamelt, ontvang je een bescheiden hoeveelheid ervaring en een enkel vaardigheidspunt.

Deze gids splitst de locaties van elke verborgen Stele op en beschrijft het pad dat je moet volgen om ze in het oude graf te vinden. Er zijn tweeëntwintig locaties tijdens het spel, dus bereid je voor op een geweldige roadtrip door Griekenland!

1: Tombe van de eerste Pythia

Je zult dit eerste graf een beetje vinden ten noordwesten van het heiligdom van Delphi, weggestopt tegen een kleine heuvel.

Als je binnen bent ga je naar de vuurpot en sla je rechtsaf. Je moet de potten voor het kleine gat breken en er doorheen glijden.

Ga de trap af en loop door de gang totdat je een breekbare muur ziet met een slang ervoor. Dood de slang, breek de muur af en ga door om je eerste Stele te claimen!

2: Tomb of Alkathous

Deze tombe bevindt zich net buiten Megara, op de westelijke kant.

Ga het graf in en sla rechtsaf, waar je een kamer vindt met een breekbare muur erin. Vernietig de muur en ga dieper de tempel in.

Het enige wat je hoeft te doen is doorgaan tot je onderaan de trap bent waar je linksaf gaat. Je prijs is aan het einde van de gang.

3: Tomb of Eteokles

Om deze locatie te vinden, wil je naar de ten noordwesten van het heiligdom van Eleusis.

Volg het pad van het graf tot je bij een kamer komt met een groot soldatenstandbeeld, waar je een nieuwe doorgang zult hebben om rechts door te gaan.

Ga dit nieuwe pad af en je komt aan in een kleine kamer met een slang en een krat die je kunt verplaatsen. Dood de slang, verplaats de kist en de Stele zal in de kamer aan het einde van de gang zijn.

4: Tombe van Orion

Ga voor deze tombe naar de ten noordwesten van het Healing Sanctuary of Amphiaraos. Er is nogal wat bloed buiten dit graf, maar laat dat je niet stoppen!

Ga naar binnen en neem het pad naar links. Je gaat een trap af en volgt het pad totdat je gedwongen wordt te kiezen tussen rechts of links. Nogmaals, kies links en je ziet je prijs aan de achterkant van de volgende kamer.

5: Myceense graf van Ajax

Hoewel ik dit graf heb gevonden pal naast Salamis is gemakkelijk, het kan moeilijk worden om erin te komen, omdat er altijd een handvol jagers patrouilleren bij de ingang.

Je kunt er altijd langs sluipen, maar ze ook uitschakelen! Als je binnen bent volg je het linkerpad en ga je rechtdoor.

Dit leidt je uiteindelijk naar een kamer met drie gaten waar je doorheen kunt glijden, maar je wilt door die in het midden gaan. Ga verder en spring door het grote gat in de laatste kamer om je langverwachte prijs te claimen.

6: Artemision Tomb

The Artemision Tomb bevindt zich aan de noordelijke kust van Artemision Point.

Ga naar binnen waar je door een gat moet springen en ga door naar de met water gevulde ingang. Duik in het water en ga rechtdoor, waarbij je het enige recht op je neemt dat voor je ligt.

Je doorbreekt het oppervlak en gaat verder in een nauwe gang vol drukpunten met grote spikes. Ontwijk deze en dan moet je aan het einde een kleine kist verplaatsen om een ​​klein pad te onthullen waarop je je volgende Stele kunt claimen.

7: Parmenon Tomb

Dit graf is voor de ten zuidwesten van het fort Koinyra.

Als je het pad volgt, zie je vier grote potten die een klein gaatje blokkeren waar je doorheen kunt glijden. Je volgende Stele staat aan de andere kant.

8: Tombe van Orpheus

Je gaat deze tombe vinden voor de ten zuidwesten van de paddestoelgrot. Ga naar binnen en je zult een lege kamer vinden met een enorm gat in het plafond.

Ga door het gat en het nieuwe pad, totdat je een muur bereikt die wordt geblokkeerd door kratten die je kunt verplaatsen om je weg te banen. Er is een groot gat in de volgende kamer bewaakt door vele slangen, dus let op je pas!

Je zult de Stele achterin deze met slangen besmeurde kamer vinden.

9: Verlaten graf

De ingang van deze tombe is voor de ten zuiden van de Poliochni-ruïnes in Sky Fall Lakes.

Ga door de afgescheiden muur en schuif dan door het kleine gaatje. Dan ga je links, rechts, een ander rechts, links en spring je door een groot gat naar beneden.

Zoek de kamer met het kleine gat in de achterwand om er doorheen te glijden en volg het pad naar de kamer vol met slangen en je volgende Stele.

10: Stony Sepulchre

Je kunt deze tombe vinden bij de ten zuidwesten van de stad Chios, pal naast het westelijke scheepsdok van het eiland.

Als je binnen bent, volg je het pad en als je de kans hebt, ga je naar rechts. Je komt aan bij een ingang geblokkeerd door kratten die je gaat verplaatsen, en na een beetje verder vooruit zul je de Stele van dit graf vinden.

11: Tomb of Brizo

De ingang van dit graf is voor de ten noorden van de Kynthos-ruïnes in de heilige landen van Artemis.

Dit graf is een beetje lastig. Ga naar binnen en volg het pad, totdat je een kamer bereikt met een slang in het midden ervan. Vernietig de vier potten aan de linkerkant van de kamer en schuif door het gat.

Ga het volgende pad af en neem het linkerpad de eerste kans die je krijgt. In de volgende kamer spring je door het gat en vind je het volgende pad geblokkeerd door een kist. Nadat je de kist hebt verplaatst, vind je een Stele achter een breekbare muur.

12: Tomb of Polybotes

Je gaat deze tombe vinden voor de ten zuiden van het Herb Fishing Village in Pharmakeia Bay.

Het enige dat je hoeft te doen, is het pad volgen en enkele potten vernietigen die een kleine ingang blokkeren. Ga door en je zult de Stele snel vinden. Hoewel je op de drukplaten let zoals ze allemaal over de vloer in de laatste kamer zijn.

13: Giant Heroes Burial Ground

Ga naar de ver ten zuiden van Apollonas in Marble Bay vind je de ingang van dit graf in de uitlopers, bedekt met klimop.

Ga naar binnen en bereid je voor om weer onder water te gaan, want je zult naar beneden moeten duiken om verder te gaan. Zwem rechtdoor, ga links en ga naar de volgende kamer om naar de oppervlakte te gaan. Er is een creatie in de kamer die je moet verplaatsen en je zult de Stele net daarachter vinden.

14: Alkaios Tomb

Je kunt je weg banen naar deze tombe door naar de ten zuidwesten van de haven van Paros in het Elysium van beeldhouwer. Wees voorzichtig als je aankomt, want er is een klein bandietkamp dat de ingang bewaakt. Behandel ze en ga dan naar binnen.

Neem de bocht naar links en volg de gang totdat je een kist ziet die een kleine ingang aan de linkerkant blokkeert. Verplaats deze kist en je vindt de volgende Stele erachter.

15: Tomb of the Forgotten Hero

We springen helemaal naar de Helot Hills waar je het volgende graf zult vinden naar de zuidoosten van Akriai.

Wanneer je binnen bent, vernietig de potten die de ingang aan de rechterkant blokkeren en schuif er doorheen. Ga de trap af en neem een ​​andere rechts, waar je naar binnen gaat met de Stele erin.

16: Het graf van Pheidon

Je zou geen moeite moeten hebben om deze ingang van het graf te vinden omdat het zich in de westelijk deel van Argos in de regio Argolis.

Ren recht in het graf en neem de eerste straat rechts. Volg dit pad totdat je een gang vol potten tegemoet ziet. Vernietig deze en houd je in de gaten, want er is genoeg van verborgen drukplaten wachtend op jou!

Ga weer naar rechts, waar je een gang vol potten ziet, maar nogmaals, pas op de drukplaten in dit gebied. Je vindt de Stele achter een afgescheiden muur.

17: Agamemnon's Tomb

Dit graf ligt ten noordwesten van het Phleious Military Camp in de Paleis van Agamemnon gebied.

Binnen in deze tombe wil je nog twee keer links gaan, voordat je naar rechts gaat en je komt terecht in een kamer vol drukplaten.

Je doel is om de kist door de kamer te verplaatsen en deze tegen de houten barricade aan de andere kant te plaatsen. Je kunt eroverheen springen als je klaar bent. Volg de gang en je vindt de volgende Stele in een kamer met een enorm gat in de vloer.

18: Tombe van Eurypylos

Je zult je uiterste best moeten doen om deze tombe te vinden. Het bevindt zich aan de top van de berg Panachaikos.

Binnen zul je een tijdje hetzelfde pad volgen tot je een kamer bereikt waar je een andere puzzel in het krat moet vinden. Dit zou je niet te lang moeten nemen om de volgende kamer te bereiken. Ga door deze gang, waar je in één meer kamer glijdt waar de Stele zich bevindt.

19: Tombe van de eerste kampioen

Dit graf ligt aan de ten westen van Idean Cave in het vergeten moeras.

Er is een klein kamp met bandieten buiten dit graf, dus probeer ze binnen te sluipen of te doden. De ingang van het graf ziet eruit als een uitgedroogde fontein met een paar potten aan de onderkant.

Als je eenmaal in de eerste kamer bent, spring je op een kist naar het volgende niveau. Volg het nieuwe pad en dit laat je naar een kamer glijden met een drukplaat met een breekbare muur. Breek de muur voordat de spikes omhoog schieten en ga dan verder.

Terwijl je je een weg door de volgende gang baant, blijf je uitkijken naar de volgende breekbare muur. De Stele is erachter verborgen.

20: Vernietigd huis van Oinomaos

Je volgende stop neemt je mee naar de ten zuidwesten van Fort Koroibos in de vallei van Olympia.

De ingang van het graf is verborgen in de zijkant van de heuvel naast het verwoeste huis. Ga het pad af en je zult de Stele onmiddellijk vinden.

21: Graf van de dochter van Atlas

Dit kleine graf is ver ten zuidwesten van het Teuthis-kamp op Mount Psophis.

Je gaat door naar de eerste kamer en volgt het pad recht door de Stele achter in de kamer met het grote beeld.

22: Waterval van Styx

Het laatste graf is een beetje ten noorden van het synchronisatiepunt bij Elikia Peak.

Als je binnen bent, ga je zo snel mogelijk naar rechts en volg je dat pad helemaal terug. De laatste Stele wacht op je aan het einde van de gang.

---

En daar heb je het, alle tweeëntwintig van de oude graven in Assassin's Creed: Odyssey uitgesplitst voor jou!

Houd het hier bij GameSkinny voor meer informatie Assassin's Creed Odyssey gidsen en tips. Als je dit nog niet hebt gedaan, bekijk dan onze beoordeling van de game.