Red Star Rings krijgen in Sonic Forces & lpar; Stages 21-30 & rpar;

Anonim
Red Star Rings krijgen in Sonic Forces & lpar; Stages 21-30 & rpar; - Spellen

Inhoud

Sonic Forces is de nieuwste aflevering in de Sonic-franchise en beschikt over veel mechanica en stijlkeuzes die vergelijkbaar zijn met eerdere games. Je doel is nogmaals om Doctor Eggman en zijn troepen te verslaan gedurende de levels van het spel. Ons doel is om u te helpen zoveel mogelijk rode sterringen in Sonic Forces te vinden. Als je de vorige etappes nodig hebt dan kun je deze link volgen voor de Red Star Rings voor de etappes 1-10, of als je op zoek bent naar etappes 11-20 dan volg deze link.

Stage Twenty-One: Chemical Plant Network Terminal

• Ring One: Je wilt het spoor volgen vanaf het begin tot je bij een set van drie rails komt die je moet slijpen. Op dit punt wil je snel naar rechts springen en die rail volgen. Je moet eroverheen worstelen en door een aantal ringen schieten. De eerste Red Star-ring bevindt zich op de linkerzijrail, maar je moet snel terug naar rechts springen om te voorkomen dat je dood gaat.
  • Ring twee: Deze komt heel dichtbij na de eerste. Vertraag jezelf op de rail die je nu aan het malen bent en spring naar beneden naar de rail onder je. Draai naar rechts en de tweede ring komt op dat pad.
  • Ring drie: Om deze Red Star Ring te vinden, moet je nog een keer op een aantal rails slijpen. De rails voor deze ring bevinden zich onmiddellijk na de tweede en volgen het pad naar voren. De ring bevindt zich aan het einde van de linkerrail helemaal links, maar je moet teruggaan naar de rechterrail nadat je deze hebt gegrepen.
  • Ring vier: Uiteindelijk kom je bij een aantal vijanden na een lasersectie (dit is nadat je de chemische fabriek bent binnengekomen) waar je doorheen moet. Je kunt door de vijanden heen slaan die je naar beneden brengt naar het volgende gebied met roterende platforms. De Red Star Ring bevindt zich boven de draaiende platforms in de hoek.
  • Ring vijf: Je moet snel een controlepunt raken en de natuurlijke koers volgen tot je bij meer roterende platforms komt. Je wilt op deze set platforms zitten totdat een waterpluim je naar beneden duwt en je de laatste ring kunt pakken.

Stage Twenty-Two: Death Egg Death Egg

• Ring One: Als je naar de blauwe stippen komt die naar boven leiden, wacht dan tot ze overgaan in de opening tussen platforms in plaats van naar boven. Volg het pad totdat je bij een reeks veren en platforms komt en ga omhoog. Ga links bij het laatste platform en gebruik de veer om je omhoog te duwen om de eerste Red Star Ring te pakken.
  • Ring twee: Volg het natuurlijke pad en blijf naar boven gaan. Je zou opnieuw blauwe stippen moeten zien die een pad naar boven maken. Zorg ervoor dat je dit opgooit voordat het overgaat. Vanaf hier moet je Boost over het plafondpad en pak je de tweede ring.
  • Ring drie: Ga dan terug vanaf dat punt en raak het controlepunt aan, waar je weer blauwe stippen zou moeten bereiken. Volg hem wanneer hij naar beneden is gebogen. Je moet dan een ander platform raken met een andere reeks punten. Wacht tot het naar beneden kromt en volg het pad, de derde Red Star Ring is net onder een drijvend platform.
  • Ring vier: Ga achteruit en net na het controlepunt dat u hebt geraakt, klapt u omlaag tussen het platform en komt u bij een ander ijkpunt. Volg het pad naar rechts en er zal een gedeelte zijn waar je van meerdere platforms moet springen, er zullen ook enkele veren zijn die je naar beneden zullen gooien. Als je in staat bent om alle veren correct te raken wanneer je het onderste platform bereikt, zul je in staat zijn om deze Red Star Ring te grijpen.
  • Ring vijf: Deze Red Star Ring zul je kunnen vinden na het derde checkpoint. Volg het pad en je moet op een bewegend platform worden genomen. Tegen het einde zal het platform vallen waardoor je de laatste Red Star Ring kunt pakken.

Etappe Drieëntwintig: Metropolis Metropolitan Highway

• Ring One: Als je een opwaartse helling nadert die je omhoog naar een bumper stuurt, zak je naar beneden in plaats van door te gaan naar het bovenste niveau. Nadat je een aantal vijanden hebt verslagen terwijl je het natuurlijke pad volgt, moet je naar de lagere niveaus zakken en naar links gaan. Er moet een kamer vol ringen zijn en de eerste Red Star-ring bevindt zich in de rechterbovenhoek.
  • Ring twee: Ga terug naar links waar er veren zijn die je terug naar de bovenste niveaus brengen. Voordat de veren worden geraakt, bevindt de tweede ring zich onder de eerste veer.
  • Ring drie: Nadat je op het pad bent doorgegaan, ga je naar een vrije val. Wanneer je raketten ervaart die van onderaf naar je schieten, moet je jezelf verplaatsen in je val om te voorkomen dat je geraakt wordt. Op weg naar beneden moet je een Red Star-ring kunnen zien, als je snel genoeg gaat en de raketten vermijdt, moet je deze kunnen grijpen.
  • Ring vier: Zodra je het checkpoint na het vallen hebt geraakt, zul je verschillende vijanden tegenkomen die je moet verslaan. Zodra je de eerste set vijanden hebt verslagen, moet je wat drijvend in de lucht tegenkomen. Je kunt je startaanval gebruiken om de kloof te overbruggen en de Red Star Ring moet in het midden liggen.
  • Ring vijf: Vlak voordat je het laatste checkpoint voor het einde van de etappe raakt, moet je naar beneden gaan via bewegende platforms zonder je te laten bezeren door de spikes aan de zijkant. Je zou de ring tussen de platforms moeten zien terwijl je door dit gedeelte beweegt.

Podium Twenty-Four: Metropolis Null Space

• Ring One: Nadat je de rails hebt gevolgd, moet je naar een cirkelvormige arena gaan waar vijanden je in een hinderlaag lokken. Zodra je ze hebt verslagen, pak je de capsule en gebruik je de kracht om naar het platform voor je te gaan. Dit is waar je de eerste Red Star Ring vindt.
  • Ring twee: Ga vanaf dit punt iets naar rechts tot je op een platform met een hek aan één kant staat. Laat de kant van de linkerkant naar links vallen en je zult weer een aantal rails kunnen slijpen. Volg dit pad, spring snel naar de linkerrail en je wordt in een bumper geduwd. Dit zal je dan naar een ander platform leiden waar je de tweede ring kunt vinden.
  • Ring drie: Gebruik de capsule op dit platform en gebruik je thuisaanval om vijanden tegen te komen. Je zou drie ringen in de lucht moeten tegenkomen, de rechterkant raken en het zal je naar het volgende platform brengen. De derde Red Star Ring is hier aan de achterkant van dit platform.
  • Ring vier: Er zal een helling naast de vorige ring zijn die u terug op uw pad zal sturen.Volg het natuurlijke pad totdat je bij een ander stel rails komt om te slijpen. Deze Red Star-ring bevindt zich in de middelste rail, maar je moet snel terug naar rechts springen om te voorkomen dat je valt.
  • Ring vijf: Je zult dan je thuisaanval moeten gebruiken om jezelf op het torenplatform te krijgen. Er zullen meer vijanden in de lucht zweven, als je dezelfde aanval gebruikt, zal het je naar de laatste ring leiden voor deze etappe.

Stadium Twenty-Five: Eggman Empire Fortress Imperial Tower

• Ring One: Volg het natuurlijke pad totdat je de neiging hebt om naar beneden te gaan. Ga verder op het onderste pad totdat je een structuur ziet om omhoog te klimmen. Je zult dan een gebied vinden met meerdere capsules die je naar boven zullen duwen. De laatste duwt je omhoog in een kolom met ringen, waar je de eerste Red Star Ring zult vinden.
  • Ring twee: Vanaf daar ga je terug naar beneden en beklim je de structuur rechts van je. Je zult dan een ring raken die je naar links en naar een controlepunt stuurt, blijf dit pad volgen. Je zult snel een richel tegenkomen met een groep vijanden erop. Vlak erboven is de tweede ring. Gebruik de capsules links om je naar dat gebied te stimuleren.
  • Ring drie: Je kunt dan de hoger opgaande capsule links van je gebruiken om je een boost te geven in de volgende Red Star Ring.
  • Ring vier: Nadat u een controlepunt bereikt hebt om de structuren op te klimmen, ziet u meerdere capsules. Je kunt een boost geven en je thuisaanval gebruiken om jezelf verder de lucht in te duwen. Je moet dit blijven doen tot je een paar zwevende ringen bereikt. Dit is waar de vierde ring zal zijn.
  • Ring vijf: Na het pad naar rechts te hebben gevolgd, komt u bij een ander controlepunt. Je kunt een pad volgen met een paar vijanden erop. Vanaf hier wil je je thuisaanval blijven gebruiken om je een boost te geven rond de omtrek van de toren. Blijf naar rechts gaan en je zult uiteindelijk de laatste Red Star Ring tegenkomen in dit gedeelte.

Stage Twenty-Six: Eggman Empire Fortress Canyon

• Ring One: Na het lanceren van een helling zie je een groep vijanden waarop je je Aanval kunt gebruiken. Als je deze aanval richt op de groep vijanden rechts, kun je de ring opnemen die in de lucht zweeft.
  • Ring twee: Hierna wil je een paar rode boosterringen gebruiken die je op een rail schieten. Als je naar de linkerkant van het pad rent, zul je in staat zijn om van een helling af te rennen en omhoog in de lucht te schieten. Je zult dan in staat zijn om nog een Red Star Ring te grijpen die in de lucht zweeft.
  • Ring drie: Je zult snel een bumper tegenkomen die je naar boven schiet en met je Homing Attack zul je in staat zijn de vijanden aan te vallen die boven drijven. Doe dit en werk je een weg naar de rechterkant van het level, je zult een vijand zien waarop je je Aanval opnieuw kunt gebruiken. De Red Star Ring zal naast deze vijand staan.
  • Ring vier: Hierna moet je naar beneden gaan en de capsule oppakken tijdens het hardlopen met je Boost-vaardigheid. Er zal een bumper voor je liggen die je naar boven zal lanceren, waar je je Homing Attack kunt gebruiken voor vijanden die in de lucht zweven. Blijf dit doen om de Red Star-ring aan de linkerkant te bereiken voordat u verder gaat.
  • Ring vijf: Na dit gedeelte moet je dan van een oprit starten waar je je aanloopaanval op een andere set vijanden kunt gebruiken om de laatste Red Star Ring voor dit gedeelte te pakken.

Stage Twenty-Seven: VS Infinite.

Dit is weer een eindbaasgevecht en de laatste tegen Infinite. Bijgevolg zijn er geen rode sterringen in deze sectie.

Stage Twenty-Eight: Eggman Empire Fortress Iron Fortress

• Ring One: Na het natuurlijke pad kom je uiteindelijk in een gebogen opwaartse helling die je naar het volgende platform brengt. Aan de linkerkant boven een raketkast bevindt zich de eerste Red Star Ring.
  • Ring twee: Je zult dan een aantal hellingbanen moeten afrijden waar je naar een gedeelte met drijvende tandwielen met ringen moet komen. Als je Boost op het eerste tandwiel en wacht tot je aan de top van je sprong bent, laat je dan los om het platform te bereiken. De tweede ring bevindt zich op het bovenste platform.
  • Ring drie: Volg vanaf hier het pad naar rechts. Binnenkort zou je naar een ander ronddraaiend tandwiel moeten komen nadat je over enkele kleine openingen bent gesprongen. Nogmaals, boost tot je aan het begin staat van je sprong en release. Hiermee wordt je naar het bovenste platform gestuurd waar je de derde Red Star Ring kunt pakken.
  • Ring vier: Volg het pad nogmaals tot net na het checkpoint. Er zal een platform zijn dat zal vallen, blijf erop zitten totdat je het laagste niveau kunt bereiken. Hierna ga je naar rechts, vermijd de obstakels onderweg en de vierde ring zweeft net boven een platform.
  • Ring vijf: Je moet dan naar boven blijven gaan. Op een gegeven moment zou je op een helling moeten komen. doe niet ga de helling af, in plaats daarvan boost in de buurt van de top en vlieg naar rechts. Je moet op een platform slaan waar je de laatste Red Star Ring kunt pakken.

Stage Twenty-Nine: Eggman Empire Fortress Final Judgment

• Ring One: Terwijl je vooruit loopt, moet je vijanden ontwijken die lasers naar je blijven afvuren. Langs de linkerkant van dit pad zal de eerste Red Star Ring er zijn voor het oprapen.
  • Ring twee: Je komt dan metalen slijpmachines tegen die je moet ontwijken om te voorkomen dat je geraakt wordt. Als je het juiste pad volgt, kun je de tweede ring achter de grinder vinden.
  • Ring drie: Hierna moet je een paar krappe bochten ontwijken. Nadat je de hoeken hebt gepasseerd, moet je snel naar rechts bewegen om de derde Red Star Ring te pakken.
  • Ring vier: Je komt dan op een helling die je naar voren gooit en je moet vastgrijpen op een rail. Je moet tussen de rails blijven springen om te voorkomen dat je door elektriciteit wordt geraakt, je zult de vierde Red Star Ring op de middelste rail vinden.
  • Ring vijf: U wilt op de middenrail blijven en omhoog gaan naar een nieuw platform. Er zullen meer vijanden zijn en meer rails om te slijpen. Op deze set rails, wil je vasthouden aan het middelste pad waar je de laatste Red Star Ring zult vinden.

Stage Thirty: VS Death Egg Robot.

Dit is de laatste fase van het spel en je laatste baasgevecht. Er zijn op dit moment geen Red Star Rings meer om te verzamelen.

~

Was dit nuttig voor jou? Kun je nu meer Red Star Rings vinden? Laat het ons weten in de comments.